
dit udbytte
Lær at fortælle historier, der giver mening og bliver husket – i en verden af overinformation, sociale medier og andre digitale hjælpemidler.
Behov for nærvær og kurateret indhold
I en professionel virkelighed, hvor kunstig intelligens i stigende grad bliver brugt til at producere indhold på virksomhedens og samfundets platforme, bliver det personlige nærvær og de menneskelige relationer afgørende for både salg, markedsføring og rekruttering.
Find din egen lederfortælling
Derfor hjælper vi dig med at finde ind til lige præcis den historie, der giver mening, følgeskab og bundlinje i din aktuelle kontekst. Den historie der viser, hvem du er som leder, hvilke værdier du bekender dig til, og hvorfor du er værd at følge. Mennesker følger mennesker – ikke titler. Med den strategiske storytelling træder du langt tydeligere frem … som menneske.
Kampen om historierne
I et samfund hvor der er kamp om historierne, og hvor dine konkurrenter kan kopiere dit produkt, dine idéer og din pris, bliver det mere og mere vigtigt at kunne fortælle en unik fortælling, der er summen af lige netop jeres erfaringer, værdier og viden.
Undervisning i historiske rammer
Tilbring en masse gode stunder i vores selskab og historiske rammer. Mærk historiens vingesus og skæbnefortællinger fra svundne tider på magiske Kronborg Slot og fordyb dig på eventyrlige Egelund Slot – hvor vores dygtige fortællere og et nærværende personale venter på dig!
Hvorfor storytelling?
Storytelling !
De kan kopiere din pris, dit produkt og din idé. De kan ikke kopiere din fortælling. Den er unik, et udtryk for dine værdier og helt din egen.

FNs-verdensmål stiller krav til fremtidens organisationer. Ikke alene skal vi blive bedre til at håndtere verdens udfordringer, vi skal også blive bedre til at fortælle om det. Det tiltrækker arbejdskraft, skaber goodwill og øger arbejdsglæden.

De kommende generationer tager værdierne og det etiske ansvar alvorligt – ønsker ikke at blive associeret med virksomheder og organisationer, der ikke har styr på deres værdier. Oveni dette står evnen til at fortælle værdifulde historier. Historier, der giver mening og bliver husket.

EU har lavet ny lovgivning om ‘Corporate Social Responsibility’ og skærpet rapporteringskravet for de europæiske organisationer: De skal nu fortælle – i prosa – om deres samfunds- og klimaansvar. Det kræver dygtige og værdibårne fortællere, når Excel-arket ikke længere rækker.
Let’s get started


“If you want to learn about a culture, listen to the stories. If you want to change the culture, change the stories.”
– Michael Margolis, stifter af Get Storied
Det siger vores studerende …
Hør Rune fortælle, hvorfor han glæder sig til at udbrede sine erfaringer fra CCS-uddannelsen.
Christina har fået en ny viden, der har styrket virksomheden og klædt hende endnu bedre på som leder.
Anders har fået input til via historier at skabe sammenhængskraft i organisationen.