cases

I mere end 10 år har Get Ajour hjulpet en lang række organisationer med at finde ind til deres historier. Her ser du et udsnit af de opgaver, vi har løst – de mennesker, vi har hjulpet.

Historier der vandrer

“Word-of-mouth-salg” kalder man det på internationalt klingende dansk, når man taler om gode historier der vandrer. Altså når folk synes at du er værd at tale om og anbefale.

10 år med gode historier

Herunder har vi samlet lidt eksempelhistorier, der kan tjene som inspiration til dig, der overvejer et samarbejde. Som du kan se, er vores metier mangefacetteret og vores kunder vidt forskellige i både faglighed, behov og udtryk. Historiefortælling er en disciplin, vi alle træner dagligt – det er en menneskelig forudsætning, og derfor er vores målgruppe og daglige opgaveløsning bred. Vi leverer workshops, storycoaching, design, tekster og kernefortællinger.

Vi henvender os altså til lederen, der vil blive bedre til at inspirere, skabe fællesskab og retning. Til fagnørden og vidensmedarbejderen, der gerne vil invie sine kollegaer og kunder i hverdagens passioner og vigtige værdier. Til HR-, salg- og marketingchefen, der gerne vil gøre opmærksom på virksomhedens vigtige bidrag til livet, det værende sig i form af en bæredygtig praksis, værdifulde samarbejder eller dygtigt forarbejdede produkter og ydelser.

Spejl dig i andre – og ræk ud

Storytelling er en øvelsesdisciplin, og vi ser det som vores rolle at træne dig. Vi giver dig mulighed for at spejle dig i andre – og komme ud med din historie. Og håber, at du har lyst til at fortælle om os.

cases

Et stigende antal virksomheder arbejder strategisk med historier – og siden Get Ajour så dagens lys i 2013, er der kun blevet flere. Følg med ind i storytellingens verden. Lad dig inspirere af andres hverdag.

Novozymes

– Workshops

Et internationalt ekspertteam deltog på en storytelling-workshop for at dyrke de interne succeshistorier …

KAB

Workshops

KAB ønskede at bruge storytelling for at cementere rollen som bindeled mellem borgere og samfund …

Helsingør skole

Workshops | Kernefortælling

Helsingør Skole er ikke ‘bare’ en Folkeskole. Her bruger de historier, der gør værdierne tydelige …

DCC Energi

– Workshops | Storytellingstrategi

Da DCC Energi introducerede et helt nyt website og et tilhørende ‘brand promise’ lancerede de flere workshops for deres ledere …

Veolia

– Workshops

Veolia ønskede at sikre deres historier i en omskiftelig tid med stadig større internationalisering og outreach …

Pfizer Danmark

Workshops | Storycoaching

Pfizer Danmarks læger og specialister ønskede hjælp til at få budskaberne ud på en klar og letforståelig måde …

Egelund slot

Storytellingstrategi

Da Egelund Slot fyldte 100 år stillede Get Ajour skarpt på de vigtigste og mest relevante fortællinger i historien …

Tønder Kommune

Kernefortælling | Workshops

Tønder Kommunes Pleje og Omsorg fik identificeret en kernefortælling, der sætter dem på landkortet i årene, der kommer … 

Danica Pension

– Workshops
| Kernefortælling | Storycoaching

Danica Pension benytter sig dagligt af storytelling for at komme længere ud med samfundsvæsentlige produkter …

Feriepartner Danmark

Workshops | Kernefortælling

Feriepartner Danmark havde brug for en samlende fortælling i et komplekst og konkurrencepræget marked…

EuroTechnic

Kernefortælling
| Tekst og design

Da EuroTechnic fyldte 40 år satte Get Ajour ord på virksomhedens kernefortælling og form på en ny grafisk linje…

ISC 

Kernefortælling | Workshops

ISC havde brug for en opdateret kernefortælling, der matcher den komplicerede virkelighed, deres fagligheder møder i hverdagen … 

“Du kan ikke nødvendigvis styre forandringen, men du kan guide den.
Guide den med storytelling. Historier, der arbejder på det intuitive plan.”

– Dorte Lise Andersen, HR forretningsudvikler, Naviair
(Mød hende i bogen “Strategisk storytelling i praksis”)