forlag og bøger
Selvom vi elsker digitale fortællinger, podcasts, vlocs og hurtige SoMe-information – ser vi stadig BOGEN som en helt fantastisk kommunikationsform. En mulighed for fordybelse i hverdagen, en stadig kilde til viden, nærvær og fysisk inspiration.
storytellingBøGer og – værktøjer
Via vores forlag Get Published udgiver vi bøger og praktiske værktøjer om storytelling. Hvad enten det er på papir, i lydformat eller til din e-reol, er det materialer, som inspirerer, underholder og giver stof til eftertanke. Udgivelser der lægger vægt på personlige fortællinger, levede liv og praktisk funderet faglighed, når de tager plads i din hverdag for at skabe bro og fællesskab mellem mennesker.
Vores mission er at sprede sanseaktiverende strategiske fortællinger for virksomheder og organisationer ude i verden. Og vi gør det med den helt enkle vision for øje: At skabe værdifuldt fællesskab mellem mennesker.

Når medarbejderne fortæller
Employer branding in action. Den bedste markedsføring en virksomhed kan få – er når deres medarbejdere fortæller!
Køb den 5-stjernede og verdenskendte bog ’Kronborg bag facaden’ og lær hvordan gulvets fortællinger kan brande dig, din arbejdsplads og jeres fælles værdier. Her er mikrofonen givet til medarbejderne. Chefen er ikke inviteret.

storytelling i praksis
Køb den anmelderroste håndbog “Strategisk Storytelling i praksis” – en grundbog til virksomheder
Din bedste ven, når du begiver dig ud i fortællingernes verden. Smækfyldt med øvelser, tips, tricks, cases, teoretisk indsigt og inspirerende øjeblikke. Børsen: ”En af de bedste bøger på dansk om, hvordan man fortæller den gode historie. (…) Den fortjener en fremtrædende plads i bogreolen.”

“The Tool Box”
Over 100 kort fyldt med teori, øvelser, inspiration og stof til eftertanke. Til dig og dine kollegaer.
Med denne lille investering kan du klæde dig selv og hele organisationen på til at forstå væsentligheden og værdien i de gode, strategiske fortællinger. Der er nok indhold til flere års arbejde med jeres helt egne gode historier.
*Et godt supplement til “Strategisk Storytelling i Praksis”.